:Netherlands: Kan met Fairphone 4 niet mobiel betalen

Hallo. Net met mijn gloednieuwe Fairphone 4 geprobeerd mobiel te betalen met de ING app. Iets wat ik met mijn vorige telefoon dagelijks deed. Maar ik kreeg eerst de melding ‘1 kaart aanbieden’. Dus heb ik een van de passen verwijderd. Met maar 1 mobiele pas geprobeerd maar nu helemaal geen bericht of contact. Mobiel opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd, toen weer ‘1 kaart aanbieden’. Ik hoop dat ik dit aan de praat krijg anders is de Fairphone 4 geen optie voor mij. Iemand anders ook dit probleem? Of nog beter een oplossing?
Vriendelijke groet Leonie

Heb je de ING kaart al toegvoegd aan Google Pay? Althans, dat is iets wat ik moet doen voor mijn N26 en ABN rekening voordat ik er pas contactloos mee kan betalen.

https://www.ing.nl/particulier/betalen/betalen-met-je-mobiel/mobiel-betalen/zo-werkt-het.html

Ik heb precies hetzelfde probleem! Maar dan met ASN bank rekening. Hopelijk is de NFC chip goed?! Heb je het al opgelost en hoe?

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.