🇳🇱 Fairphone 6 e/os Ideal betaling werkt niet en nu ook ING app niet meer

Help, mijn ING app werkt ineens niet meer. Hij deed het maar nu is het commentaar ‘Oeps!’ Er is iets misgegaan. Ik kom wel met mijn ander Android telefoon nog steeds op de app. Gedeelde betaalverzoeken lukten van begin af aan niet. Telefoon is opnieuw opgestart maar mocht niet baten.

Ik heb er veel voor over om duurzaam en privacy te hebben maar ik moet wel kunnen betalen.

Dank voor jullie suggesties.

Renate

Ik wil je aanraden om de app te verwijderen, de telefoon te herstarten en dan de app opnieuw te installeren.
Wellicht werkt de app dan wel naar behoren.
Ik heb zelf geen Fairphone 6 en geen ING-rekening, dus ik kan niets testen voor je.

Dag Lidwien,

Dank voor je bericht. Heb alles gedaan en ING app zegt weer dat iets fout is gegaan en kan niet inloggen.

Groet,
Renate

Yahoo Mail: Zoeken, organiseren, veroveren

Ik hoop dat er iemand gaat reageren die ook de ING-app heeft.
Je zou ook eens kunnen navragen bij ING.

hier werkt het gewoon , maar dat is niet e/os

Je zou het ook eens kunnen navragen op het forum van /e/ murena.

Werkte die niet meer naar een systeem update van 3.2. of heeft het nooit op eos gewerkt?

Weet je of de app een update heefte gehad, en daarna niet meer werkte?

Rede van vragen is of het aan de software van de telefoon zelf, aan de app van ING, of service van ING light.
(die kunnen natuurlijk ook zeggen dat ze jouw activie tijd op de telefoon niet vertrouwen en blokken op afstand waardoor je ‘oeps’ er is iets mist.)

Disclaimer: Ik maak geen gebruik van ING app dus zou het helaas niet voor jouw kunnen testen of veder kunnen ondersteunen.

Misschien moet je je telefoon eerst laten verwijdern/ uitloggen uit ING online bankieren ding.

Hopelijk lukt wordt het gefix. anders moet je mogelijk langer wachten tot andere de zelfde problemen aangeven. Kan altijd support bij murena invliegen en/of bij jouw bank aangeven. (of hun het dan oppakken is dan altijd de vraag.

dit is vaker een probleem met e/os

zegt niet dat het perse het zelfde probleem als dat van jou is, maar nederlandse banken doen wel steeds moeilijker.

ING werkt bij mij gewoon.

Wat wel eens gebeurt bij het inloggen in apps (niet persé ING) dat er een browservenster geopend wordt. Dit is de standaard Bromite browser, maar je kunt beter een andere standaard browser instellen, Bromite is ongeschikt voor het inloggen.

Ik ben best tevreden over E/OS, maar hun standaard apps gebruik ik liever niet want ze doen het niet al te best. Er zijn betere alternatieven, De meeste standaard apps sleep ik naar een folder genaamd ‘ongebruikte apps’ ergens op de allerlaatste homescreen.