Wanted: FP 1U battery

Hello! I’m looking for a battery fitting to my FP 1U (Original or Occasion), which is still working fine (expept for the battery). Anyone out there (in Switzerland oder Austria) who has one to sell ? I’m located in Bern, Switzerland. Thanks, karink

You might want to take a look at this topic:

Don’t worry too much about the warning.
Those generic batteries are working just fine with our phones and I haven’t read of any complaints in this forum either. And there are lots of users of the generic batteries.

1 Like

I have an (already used) spare battery, if you want you can have it, it is still working. I’m living in Oberburg. Regards: Martin

Hallo Martin, vielen Dank, gerne! Ich wohne in Wabern (arbeite aber wochentags auswärts), gar nicht so weit weg :slight_smile: Bist Du mal in Bern zwecks Übergabe? Ich kann aber auch gern nach Oberburg kommen. LG Karin

Hallo Karin
Ich bin meistens anfang Woche zu Hause und die zweite Wochenhälfte am arbeiten in Burgdorf. Kontaktiere mich doch via meiner Homepage https://www.martinstoeckli.ch wenn Du den Akku abholen möchtest. Der Akku ist wie gesagt schon gebraucht, darum würde ich ihn Dir kostenlos überlassen, macht ja Sinn dass er noch gebraucht wird.
Grüsse: Tinu

Lieber Martin,
vielen Dank, das werde ich gerne tun. Kann noch nicht genau sagen,
wann es mir gut ausgehen wird, da ich 4 Tage die Woche in St.
Gallen arbeite. Aber ich melde mich. Mit dem Zug kommt man ja gut
hin, nach Burgdorf oder Oberburg.
Danke und viele Grüsse, Karin

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.