Als ik de telefoon (6) niet gebruik worden functies en apps toch opgestart. Vooral de ‘niet storen modus’ staat steeds aan als ik de telefoon weer uit de zak haal. Telefoon opnemen gaat ook vaak mis. Onlangs is menu instellingen veranderd. Zijn alleen nog maar symbolen. Geen idee wat ze betekenen. Misschien heeft iemand goede raad, anders koop ik een andere. Heb erg veel spijt van de aankoop. Vond duurzaamheid en Nederlands product sympathiek maar de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid echt beneden peil.
Ik zou je willen aanraden op de update te wachten die vanavond vrijgegeven wordt. Ik weet niet bij welke provider je zit, want soms kan het een paar dagen duren voordat jouw provider de update vrijgeeft.
Woon je toevallig in de buurt van Tilburg, dan zou je bij mij thuis kunnen komen en gaan we samen naar je telefoon kijken.
Hoi, dat is erg aardig aangeboden. Ik woon in Nijmegen en ben nu een weekje op vakantie in Alkmaar. Ik ga de update afwachten. Maar herken je de klachten?
Gr Daan
Verzonden vanaf Outlook voor Android
Hallo,
ik doe even mee met behulp van DeepL-vertaling.
Er zijn nog twee Angels Heavens in Nederland, in Almere en Wageningen, 👼 The Fairphone Angels Program and Map (Local support by community members) (die laatste ligt misschien dichter bij waar je woont).
Maar de symptomen die je beschrijft (vooral de modus ‘Niet storen’) deden me denken aan de Lime Switch en de Moments. Zou je nog eens kunnen controleren of de stand van de Switch enig verschil maakt?
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Ik ben aan dat je de pictogrammen in het drop down menu bedoelt. Als je op het potloodje drukt kun je ze bewerken en kiezen en staat er ook bij wat het betekent. Vind het zelf juist handig maar snap dat anderen daar anders over kunnen denken.
Ik denk ook inderdaad dat je"niet storen" door je schakelaar wordt geactiveerd. Gebeurt vooral als je geen hoesje gebruikt.
Verder is het voor een mogelijke oplossing handig om nog wat specifieker te zijn in welke apps en functies nog meer geactiveerd worden. Ik herken dit gedrag namelijk niet van mij Fairphone 6.