🇳🇱 Slechte gesprekskwaliteit

Fairphone 4 heeft geen gesprek geluid bij inkomende telefoons als ik opneem. Wanneer ik de telefoon op luidspreker zet gaat het wel.
Ook wordt er wel eens aan de andere kant van de lijn verteld dat er een soort van hapering of slechte kwaliteit van het gesprek plaats vind, ook hoor ik wel eens mensen zeggen dat ze zichtzelf horen galmen of dubbel horen.

Wanneer ik bel over de speakers van de auto doet geen van deze problemen zich voor.

Wat gebeurt als je de telefoon draait, ondersteboven. Het kan namelijk zijn dat je met je linkerhand de microfoon afdekt.

.

Hey Lidwien,

Dit maakt geen verschil het blijft kraken.
Ook wanneer iemand mij Beld moet ik het op luidspreker zetten anders is er geen geluid zowel niet bij ontvanger als de beller

Kun je testen of je microfoons werken via * # * # 2886 # * # *
Staan de permissies wel goed?
Ga naar de app Instellingen
Dan naar Privacy
Dan naar Rechtenbeheer
Staat daar de telefoon bij ‘Alleen toegestaan tijdens gebruik’ ?
Staat de microfoontoegang aan?
Ga naar terug naar Instellingen
Dan naar Apps
naar alle … apps
naar Telefoon
naar Rechten
naar Microfoon
staan de rechten goed

Hey Lidwien,

Dank u voor de tips,
Maar de optie ##2886## is ongeldig als ik daar naar bel, lukt niet in Belgie ?

-Staan de permissies wel goed?
Ga naar de app Instellingen
Dan naar Privacy
Dan naar Rechtenbeheer
Staat daar de telefoon bij ‘Alleen toegestaan tijdens gebruik’ ? : Hier staat bij : Verleend 8 van de 16 apps toegang, als ik dan verder klik op Telefoon staat er : Toegang tot telefoon voor deze app.

-Dan naar Apps
naar alle … apps
naar Telefoon
naar Rechten
naar Microfoon
staan de rechten goed hier staat overal toegestaan enkel bij bestande en medie / locatie

Merci al voor de verschillende tips

Grtz Sven

Sorry, the sterretjes zijn weggevallen in het nummer
Het moet zijn: * # * # 2886 # * # *

Lidwien,

Ik denk dat ik een nieuwe speakerbox botom moet bestellen want daar gaf de test een Fail.
Dus die zal dan vermoedelijk stuk zijn?

GRTZ Sven

Ja dat denk ik ook. Je kunt hem bestellen bij Fairphone onderdelen.

Lidwien.

Nog eens merci voor de tips. Maar weet jij welke dat ik dan juist moet bestellen.
Gaat het dan om de luidspreker of de oorluidspreker?

Mvg sven

Het beste kun je even naar Fairphone bellen. Dan weet je zeker dat je het goede bestelt.

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.