Selling Fairphone 4 (bought in December 2023)

Hey everybody

I am selling my Fairphone 4 bought for Christmas. It is not suited for my job.

The phone is in perfect condition as I have an original Fairphone protective cover and a screen protector (with blue filter). The storage capacity is 256GB and memory 8GB RAM. Color : Green.

I have the box and screwdriver also.

I am selling it all for 400 Euro and would be shipping it from France.

Package includes:

Fairphone 4
Fairphone 4 Protective Case Green
Fairphone 4 Screen Protector with Blue Light Filter
Fairphone 4 box with screwdriver

Is this the same phone you are selling for 300 euro’s ?

The original Price is 400 euros :slight_smile: i am ok top negociate thats all

Thank you

Gersende

My question was: is this the same phone you are offering in the other topic?

Yes but i wanted to close the other topic because nobody answers :slight_smile:

Would you consider €350 incl shipping to Sweden?

Best regards
Henrik

Hello,

Yes, I can consider your offer :slight_smile: how do you want to do next?

Edit moderator: removed email address of Gersende and sent PM to Henrik with the email address.
As it considered not safe to put your email address on a open forum like Fairphone.

Hello, if things don’t go through I would also be interested. I’m in France as well.

Bonjour, si les choses n’avancent pas avec l’autre offre, je serais également intéressé ! Cela fait un bout de temps que j’hésite à acheter un fairphone, et la seconde main est dans mon budget !

Merci

Bonjour, oui je n’ai pas eu de retour donc nous pouvons en discuter :blush:

OK super! Je voulais savoir un peu pourquoi vous vouliez le revendre, si j’ai bien compris c’était pour votre travail ? Il n’est pas assez performant ?
Bonne soirée!

Oui j’aimerais une caméra plus performante :blush:

Okok, est-ce que ça vous va si on continue les échanges sur whatsapp ? Ça sera plus fluide, mon numéro est le Si c’est possible d’avoir quelques photos, et de savoir s’il y a une coque avec. Merci !

Please use PM to exchange phone numbers, for security reasons it was deleted from the public forum

1 Like

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.