πŸ‡³πŸ‡± Links in Google Chrome en in mails in Gmail

Links in Chrome en Gmail openen niet meer, krijg melding: kan link niet openen. sinds gisteravond (29 januar 2025)

Hoi @Sandra1968

Welkom op het Fairphone Form,

dat lijkt mij erg lastig voor u als u geen links meer kan openen.

Controleert u eerst of alle apps en uw telefoon zijn bijgewerkt tot de laatste software versie.

als dat het geval is of het updaten geen verschil heeft gemaakt, kan u dan de volgende instelling controleren?

Bij u zal er waarschijnlijk Quickstep staan onder startscherm app. dat is goed, en hoord zo.

het gaat om de bovenste instelling: standaard browser app.

Mogelijk probeert de telefoon een app te starten die niet in staat is de link te openen, dan krijgt u een foutmelding.

Als u op de betreffende link drukt die niet werkt β†’

veeg dan vanaf onder uw scherm naar boven. of druk op het vierkantje onder op je scherm. (afhankelijk van u instellingen)
dan kan u zien welke app is geopend door de link.

onder instellingen β†’ apps β†’ standaard apps β†’ links openen, kan u die app opzoeken. schakel β€˜ondersteunde links’ uit.

ik hoop dat ik u hier wat veder mee heb kunnen helpen.

met vriendelijke groet

Tom

Heel hartelijk dank voor je antwoord Tom, helaas lag het daar niet aan. Later vanmiddag zag ik een tip op YouTube over Chrome, gecheckt of er een update nodig was via Playstore, dat klopte, na update werkte alles weer! :blush:

1 Like

Hoi @Sandra1968,

Fijn om te horen dat het is opgelost!

Ben nu wel benieuwd wat het verschil maakte?

Vriendelijke groet,

Tom

De Google Chrome update, het was dus geen probleem van Fairphone 5 maar de software van Chrome.

1 Like