🇳🇱 Kleurschema instellingen

Vandaag de update op mijn FP4 gekregen FP4.SP28.B.065.20230420. Met daarin oa de mogelijkheid om zelf een kleurenschema in te stellen. Ik kan echter niet vinden waar en ik zou heel graag de lelijke kleuren (zalm en bruin) die na de Update zijn verschenen weer terug willen zetten naar mijn mooie petrol kleurschema. Wie weet hoe ik dit han aanpassen? Jeanette

1 Like

Op dit moment is het niet mogelijk het kleurenschema aan te passen.
Het is een onbedoeld effect van de laatste update.
Fairphone is op de hoogte en probeert het op te lossen. Echter dit kan even duren.
Graag je geduld.

Hmm dat is jammer, mede omdat juist in het update staat dat je door de update zelf je kleurenschema kunt aanpassen.

Ik heb het nu opgelost door de focus van mijn achtergrond afbeelding op een andere kleur te leggen. Nu heb ik mijn blauwe instellingen weer terug

Hopelijk zsm…ik heb me rot gezocht om dit weer aan te passen… irritante kleuren

1 Like

Eens, ik had ineens een hele vieze zalmroze kleur icm een rare bruine kleur. Niet om aan te zien.

De bruine kleur is inmiddels vervangen door geel/groen. Speelt het probleem nog steeds?

Nee, maar dat komt ook omdat ik de focus van de achtergrond afbeelding op een ander deel van de afbeelding heb gezet. Een stukje van de afbeelding waarin meer blauw zit

Jeanette

Dat heb ik ook gedaan. Ben wel wat selectiever geworden met achtergrond foto’s. Bij een paar krijg ik roze. Brrr…

Net een update gedaan…die kots kleuren zijn er nogsteeds :roll_eyes:

Dat met nog wat andere problemen…ik begin echt spijt te krijgen

Even checken… nogsteeds niet veranderd he…best vervelend

Op welke versie zit je nu?
Je kunt dit zien bij de app Instellingen, laatste optie Over de telefoon en dan klikken op Androidversie.
Is de Android-versie 12 en de Android-beveilingsupdate 5 juni 2023?
Want in die update zou de kleurenkwestie opgelost zijn.
Eventueel je telefoon helemaal uitzetten en opnieuw starten.

Hmm gisteren nog ge update…dus moet goed zijn…zal nog eens opnieuw starten

Ik geloof niet dat dit iets veranderd heeft :smirk:

Op welke versie staat je telefoon?
Is de Android-versie 12 en de Android-beveilingsupdate 5 juni 2023?

Ik heb precies die versie, en ondertussen ook herstart

Kijk eens bij de app Instellingen, Scherm en dan helemaal onderaan Visuele Verbetering.
Misschien iets aan de instellingen daar veranderen?

Beetje mee gespeeld maar niet echt een verandering.

Is gewoon 1van de dingen om mee te leven als je een Fairphone hebt…was het maar het ergste probleem :smirk:

Hier ook een update gehad een paar dagen geleden. Heel mottige kleuren en alle voorgestelde kleurenschema’s zijn echt niet om aan te zien.

Alle foto’s in Google Foto’s app hebben plots een verkeerde sortering/datum. Echt waar, wat is me dit nu toch allemaal. Dat een simpele update me doet denken om gewoon een nieuwe telefoon te kopen is toch te zot voor woorden!

1 Like

Hee…die verschrikkelijke kleuren zijn te wijzigen…

Dat werd ff tijd zeg 1 frustratie minder :tada::tada::tada:

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.