Ook bij mij een gaat de batterij snel leeg. En dat terwijl ik net enkele weken geleden de batterij heb vervangen.
Sinds vandaag ben ik weer in Nederland. Hier kan ik weerbellen en gebeld worden:-) Voorlopig kan ik weer door met mijn fp4, maar voordat ik nog eens naar het buitenland ga, moet het wel opgelost zijn.
Is jouw probleem opgelost, en hoe dan? Ik had afgelopen zomer hetzelfde, in Duitsland en Belgiรซ: bellen en gebeld worden kan niet, internet werkt wel. In Nederland werkt alles. Nieuwe simkaart gekregen van Odido (niet zakelijk maar particulier), hielp niet. Met een oude Samsung Galaxy was het allemaal geen probleem met de nieuwe simkaart, alles werkte in binnen- en buitenland. Dus bij mij is het nog steeds niet opgelost; en het ligt blijkbaar aan de Fairphone 4.
Waarschijnlijk niet, want ik heb geen manier gevonden om het te verhelpen. In augustus/september had ik in Duitsland, Denemerken en Zweden hetzelfde: wel internet, maar niet bellen of gebeld worden. Terug in Nederland kan ik weer telefoneren. Ik ben niet meer in het buitenland geweest sinds mijn vakantie.