πŸ‡³πŸ‡± Kan geen apps downloaden in de playstore

Beste Fairphone
Ik kan geen apps meer downloaden in de playstore het ligt aan de Fairphone want een vriend van mij met de Fairphone heeft hetzelfde.als ik een app wil downloaden staat er dat de opslagruimte vol is.dat is.niet zo want ik heb gewoon nog genoeg ruimte voor apps ik heb ook al de data en cache van de play store gereset maar dat werkt niet

Mgvr moos

Ik heb net de software geuppdate en nu doet hij het helemaal niet meet er staat geen verbinding

Heb je de Fairphone net gekocht of is het een Fairphone van vorig jaar?

Het is er 1 van vorig jaar

Maak eerst een backup.
Krijg je geen verbinding via je simkaart of via de wifi?

Ik heb wel wifi en mobiel netwerk maar als ik de playstore opent staat er geen verbinding en als ik op opnieuw druk gebeurt er niks

Zie bericht met foto

Probeer eens de Play store opnieuw te installeren.

Ik heb hem verwijdert maar hoe moet ik hem nou opnieuw installeren

Ik heb hem opnieuw geΓ―nstalleerd maar hij doet het nog steeds niet

Ik weet zeker dat ik genoeg ruimte heb voor apps

Het beste is om te bellen met support. Zij kunnen je precies vertellen wat je nu moet doen.
Support is bereikbaar op werkdagen van 09:30 tot 17:30 uur op 020-557 9855.

zelfde probleem hier

Er zijn verschillende topics over dit probleem (zoals hier, hier en hier). Ik zou aanraden om de oplossingen die in deze topics worden voorgesteld, uit te proberen. Met het vergrootglasje rechtsboven op je scherm kan je ook zoeken naar meer topics over dit onderwerp.
Een harde reset is ook altijd mogelijk, of contact opnemen met de FairPhone support.

Succes ermee, @De_Directrice_van_St!