🇳🇱 Geen mobiel internet

Hallo, ik heb net een update gedaan maar nu heb ik geen mobiel internet meer, wel wifi.
Iemand raad?

Misschien helpt het om de APN-settings opnieuw in te stellen?

1 Like

Net als Adrienne denk ik dat je telefoon niet schakelt naar het juiste toegangspunt (komt wel vaker voor, ook op niet Fairphones).
Hier uitleg en een stappenplan (dus ook niet fairphone specifiek)

Na opnieuw opstarten pakte de telefoon het internet zelf weer op.
De lay-out is ook veranderd, net als hoe je een screenshot maakt. Heb je daar als user geen invloed op (ik vond de vorige fijner namelijk)?

Bedankt voor de antwoorden!
Saarein

Na de update naar Android 13 had ik hier ook last van (even opnieuw opstarten en mobiel internet werkte weer).
De aanpassing van de layout en screenshot functionaliteit zal hier ook mee samenhangen (nieuwe Android versie => niets aan te doen). Maar voor mijn gevoel is er niets veranderd aan screenshots? Dat is al eeuwen ‘volume -’ + ‘power button’. Maar misschien was er onder Android 11 een shortcut ingebouwd…?

Hai Rob,

Dank voor je antwoord. Mobiel internet werkt inderdaad na opstarten gewoon weer. SCreenshot zat voor deze update gewoon bij de powerbutton lang indrukken en dan ‘screenshot’ aanklikken. Vond ik wel makkelijk. Nou ja, verder weer ok.

Screenshot button is inderdaad verplaatst vanaf Android 12 – hier kun je zien waar je die nu kunt vinden:
Software update: FP4.SP25.B.058.20230318 - #7 by urs_lesse

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.