🇳🇱 Fairphone 4 screenprotector

Heb een screen protector met privacy filter. Nu ondervind ik problemen met sommige apps. Ze vallen steeds weg zonder dat ik het scherm aanraak. Kan bijvoorbeeld de krant ,Nu.NL, niet meer lezen. Met mijn vorige telefoon een Samsung Galaxy had ik dit niet. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe kan je dit oplossen.

Vertaald met Deepl:
Als ik je probleem goed begrijp, heeft het niets te maken met de screen protector. Hoe lang het scherm aan moet blijven bij inactiviteit kan worden ingesteld in de instellingen.

Dat heb ik goed in gesteld. Ik open de krant app en in no time is de krant weg maar het scherm nog aan .

Is het alleen die app? Want dan lijkt het een issue met die app. Als het overal gebeurd zonder dat je het scherm aanraakt, dan kan je misschien het onderstaande aanzetten in de de developer settings. Dan kan je visueel zien of er ghost touches zijn door de screenprotector.

Hallo ,

Bedankt voor je reactie het betreft alleen die app. Voor de rest is het een prima toestel. Uiteraard ga ik nog wel een keer naar die instellingen kijken.

Met vriendelijke groet,
Cees

1 Like

In dat geval zou ik het melden aan de nu.nl developers via de Play store. Je kan ook de app opnieuw installeren, misschien helpt dat.

Opnieuw installeren lukte ook niet .
Nogmaals bedankt en een fijne jaarwisseling toegewenst vanaf deze kant.

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.