🇳🇱 Contacten bellen als onbekend [2021]

Hallo,

Eigenlijk is 't issue dezelfde als ca. een jaar geleden al eens langskwam. 🇳🇱 Contacten bellen als onbekend

Als contacten mij bellen staat er altijd onbekend. Er is work around, maar dan is je 4G uit (zie vorige forum thread, de link ervan hierboven). Kan er een update komen, zodat deze work around niet nodig is? En het opgelost is terwijl ik gewoon 4G kan gebruiken.

Mvg,
Rolf

2 Likes

Er komt een update aan voor half november is de planning. Je zit zeker bij Vodafone.

1 Like

Oké heel fijn, kijk ik naar uit, want een irritante bug dit voor een telefoon. Ik zit bij Ben (van T-mobile, dacht ik).

Ik heb hier sinds gisteren ook weer last van. Tele2, dus ook het T-Mobile netwerk.

Is vaker voor gekomen, een oplossing (niet dé) zijn 2 stappen:

1: in de app “telefoon” naar de 3 puntjes in re bovenhoek->instellingen->oproepaccounts->sim selecteren->bellen via wifi uitzetten.

2:telefoon instellingen->netwerk en internet->mobiel netwerk->bellen via 4g uitzetten

er zal wel weer een update komen, kun je daarna weer proberen bellen via 4g aan te zetten…

suc6

Ik heb hier ook last van FF3 en T-Mobile abonnement. Hopelijk verhelpt die update dit.
Ondertussen dank voor de tips.

1 Like

Hallo, ik heb hier ook last van. Alle inkomende gesprekken zijn onbekend. Zou goed kunnen sinds 3 nov. ook. Ik zit bij BEN.
Is die update al geweest?

1 Like

Ik heb dit ook gehad, Dit heb ik weer gefixt door van de systeemapps (CallEnhancement en CallFeatureSetting) de Opslag weg te gooien. Na reboot werkte alles weer.

2 Likes

Ik heb geen Fairphone, maar dit zou de update moeten zijn:

Maar in dit topic bleek het niet opgelost te zijn voor sommige Nederlandse providers. @littletijn is al in contact met Fairphone Support, maar hoe meer mensen het melden bij Support (met vermelding provider), des te beter, lijkt mij.

1 Like

Ik heb net de opslag van deze apps verwijderen en de telefoon opnieuw opgestart. Probleem blijft alsnog. Alleen 4G bellen en WiFi bellen uitzetten zorgt ervoor dat nummers weer getoond worden.

3.A.0134.20211116 heeft dit probleem voor mij ook nog niet opgelost

Ik heb dit probleem nu ook sinds enkele weken. Erg irritant. Ik heb de instellingen nu aangepast zoals eerder in dit forum geadviseerd, hopelijk werkt dit. Ik zit bij Ben.

Helaas, heb ik dit probleem ook sinds 2 november. Ik heb de instellingen aangepast zoals eerder in dit forum geadviseerd. Dit werkt als tijdelijke oplossing. Ik zit bij Ben.

@ Erik_Jansen

Thank you! Problem solved ( provider- T-Mobile).

Sinds de laatste update die de telefoon bijwerkt naar Android 11 is het probleem bij mij opgelost. Ik kan zowel LTE als WiFi bellen en heb hierbij nummerweergave. Dit is bij Tele2.

Het kan zijn dat dit al eerder is opgelost of dat het zonder update ook werkt. Gezien ik al de update heb kan ik dit niet meer controleren. Ik heb LTE en WiFi bellen laatst weer eens aangezet om te kijken als er iets was opgelost. Gezien Tele2 nu ook de FairPhone 4 verkoopt leek het me wel logisch dat het probleem is opgelost. Vandaar dat ik weer geprobeerd heb om het aan te zetten.

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.