What product(s) are you offering?
Fairphone 5 + skal + skÀrmskydd + 3,5 mm adapter
At what price are you willing to sell or give it/them (for free/fixed/negotiable)?
SÀljes för 5 000 SEK + eventuell frakt. Betalning endast via Swish.
From where would you be shipping (country or city)?
Finns i Stockholm. Kan skicka inom Sverige med av dig valt fraktsÀtt.
Photo(s) of the product(s) (if it is a phone, please include a photo of the phone switched on displaying the current date):
Other, remarks:
Hej!
Blev en kort men intensiv kÀrleksaffÀr sÄ testar att sÀlja hÀr innan den Äker ut pÄ Blocket (Elgiganten buntar ihop mobiler med hygienartiklar och liknande sÄ öppet köp gÀller endast obruten förpackning tyvÀrr). HÄrdvaran Àr allt jag nÄgonsin drömt om (tex verkligen helt otroligt att bara kunna byta batteri pÄ nÄgra sekunder) och jag skulle sÄ Sà vilja vara en del av detta dom kommande Ären. Men. Men kommer man som jag nÀrmast frÄn nÄgra Är med iOS Àr Android nÄgot sÄ överjÀvligt sÀmst.
Efter första mĂ„naden (den landade 2/12 2024 hĂ€r) dĂ€r jag bara fokuserat pĂ„ mobilen i sig har jag typ fĂ„tt till den nĂ€stan som jag vill. Men nu nĂ€r jag riktat blickarna utĂ„t mot omvĂ€rlden, det som ska vara Androids starka sida att man ska kunna lĂ€mna âtrĂ€dgĂ„rdenâ, vill jag bara grĂ„ta. Har tex aldrig fĂ„tt Chromecast att fungera över huvud taget (och det ska liksom vara deras EGNA teknik!) och av tre bluetooth-högtalare har jag lyckats med en (1). Gissa om det var den sĂ€msta frĂ„n Amazon⊠Och listan bara fortsĂ€tter liksom. Ingen stor svensk bank stödjer Google Pay (jag har SEB, ICA och Skandia sjĂ€lv varav alla tre stödjer Apple Pay), alla kreativa företag stödjer i första hand (lĂ€s: bara) iOS sĂ„ finns inga seriösa appar för skapande osv osv. Allt detta kunde jag sĂ„klart ha rett ut innan men jag var sĂ„ naiv att jag Ă€rligt trodde att det 1. skulle finnas fungerande alternativ och 2. att Googles egen teknik skulle funka i alla fall. Men icke.
SÄ, kan pÄ inget sÀtt rekommendera den men det Àr dÄ helt baserat pÄ Android. Lever du i ett parallellt universum dÀr Android faktiskt fungerar sÄ grattis, hÀr har du fantastisk hÄrdvara!
Telefonen Àr i absolut nyskick skulle jag sÀga. SkÀrmskydd och skal sitter pÄ (bÄda Fairphones egna). Adaptern (ocksÄ Fairphones egna) för att gÄ frÄn USB-C till 3,5 följer med.
Finns i Vasastan, Stockholm. Inga problem att mötas upp pÄ Odenplan om du vill klÀmma Ä kÀnna.
Byte mot iPhone i allmÀnhet och iPhone 15 Pro eller 16 Pro i synnerhet (sjÀlvklart med pengar Ät ditt hÄll i Pro-fallen) Àr av intresse.
FrĂ„gor? Ăs pĂ„!
NB: To be able to send a direct message to the user, you will need to reach trust level 1 by entering/opening at least 5 topics, reading at least 30 posts and spending a total of 10 minutes reading posts.
Be aware, that cross-border shipment of batteries outside a phone is virtually impossible for individuals.