🇳🇱 Website is een ramp

de website “sucks”. primo kan ik wel de taal ingeven, maar wordt er geen rekening mee gehouden, noch op de site, noch in de communicatie. secundo had ik al een account gemaakt (dwpub@scarlet.be) (ik had via een reseller een fairphone gekocht) maar kan ik dat niet gebruiken voor een nieuwe bestelling omdat het systeem mijn login en/of paswoord niet wil herkennen. als ik - via een vroeger ticket - toch binnen geraak, logt het systeem mij uit als ik naar de producten ga - waardoor ik weer mijn account niet kan gebruiken bij de bestelling, hoewel het wel gevraagd wordt. paswoord wijzigen helpt volstrekt niet: al enkele keren geprobeerd. en de reactiesnelheid ligt wel heel erg laag. consumentvriendelijk? zeker niet. nochtans geloof ik wel in het opzet van het bedrijf (ik ben ook actief in Fairtrade, Wereldwinkel). wanneer krijg ik eindelijk een antwoord?

het lijkt wel alsof u absoluut wil dat we via resellers werken. maar het registreren daarna is al even grote ramp

Dat de support traag is is helaas geen onbekend probleem. Heb je een specifiek ticket nummer waar je hulp bij nodig hebt? @formerFP.Com.Manager is meestal wel goed met achter issues aan gaan.

That’s all my English brain may understand and if that means this website/forum sucks well I wouldn’t disagree, but I have got used to it :slight_smile:
The interface is messy yet to add to the mess I think there could be a section for FP3+ as a) is has a new camera and b) comes default with Android 10

Voor de zekerheid: dit is een forum van gebruikers & anderen geïnteresseerd in Fairphone. Al lezen Fairphone-medewerkers soms mee, als u zeker wilt zijn dat uw opmerkingen bij Fairphone terechtkomen zou u contact met het bedrijf op moeten nemen.

al eens geprobeerd? via FB, via de website … je moet een onderwerp opgeven, en hetgeen je wil staat er niet bij. je krijgt hooguit een nietszeggend antwoord, of helemaal geen

ik wil gewoon een nieuw toestel bestellen voor mijn echtgenote. mijn eigen toestel bestelde ik via een reseller, en ik registreerde toen op de website. maar bij het bestellen willen ze dat ik met die account inlog, en plots herkent het systeem mijn login/paswoord niet meer. via een vroeger ticket kom ik wel binnen, maar als ik dan naar de producten ga om te bestellen, logt het systeem me weer uit, en herkent het opnieuw mijn login niet meer. frustrerend. ik ben fan van het idee (ik werk actief in de Wereldwinkel) maar op deze manier is het hopeloos

Ik begrijp uw frustatie over de website en de problemen met contact/support! Uit andere berichten begrijp ik dat ze bezig zijn de achterstand weg te werken, maar daar hebt u nu niets aan.
Wat betreft de inlog-problemen, just a thought:
hebt u misschien cookie-beperkingen ingesteld in de browser? Dan zou u kunnen proberen wat er gebeurt als u meer cookies laat accepteren.

dat zou dan het enige paswoord zijn dat hij niet onthoudt. lijkt me onwaarschijnlijk: andere heb ik geen problemen mee

Als ik het goed begrepen heb, heb je geprobeerd in te loggen op de productpagina met het account dat je gebruikt hebt voor het support ticket. Maar dat werkt niet. Je zult een nieuw account moeten aanmaken om een product te kunnen kopen, het is niet hetzelfde account als voor de support.

Nou, sorry als ik het verkeerd begrepen heb, ik spreek geen Nederlands.

(DeepL vertaling)

maar als ik dat doe, met hetzelfde emailadres, reageert het systeem dat dat al bestaat

1 Like

when I do that, the systems replies that the account already exists

Kun je de optie “wachtwoord vergeten” proberen?
Als je dat al gedaan hebt, zou je het dan nogmaals willen doen.

1 Like

ik denk dat ik dat al een keer of 10 heb geprobeerd
vanochtend lukte het eensklaps wel, alleen is mijn toestel er nog niet op geregistreerd

Is het toestel wat er nog niet op geregistreerd is, het toestel dat je via een reseller hebt gekocht?
Want ik vermoed dat hier enkel toestellen worden geregistreerd die rechtstreeks via Fairphone worden gekocht.

dat zou kunnen
ik wacht nu op een antwoord van FP, en dan kan ik het meteen vragen

Helaas is het momenteel heel erg druk bij support. Het kan dus even duren voordat je antwoord krijgt.
Als je denkt dat ik of iemand anders hier je kan helpen, dan zou ik zeggen stel je vraag.
Wil je liever je vraag buiten het forum om stellen, tik dan op mijn naam en tik dan op message.
Dan kun je me een bericht sturen wat ik alleen te zien krijg.

This topic was automatically closed 182 days after the last reply. New replies are no longer allowed.