Taal Langue Sprache
«FairPhone» is NIET FAIR. Waar kan ik hulp vinden in een begrijpbare taal?
Où puis-je trouver de l’aide dans une langue compréhensible ?
Nederlands Français Deutsch
Hoe bedoel je dit?
Je kunt in het forum in diverse talen je vraag stellen.
Ook de telefoon is op meerdere talen in te stellen.
Die meisten Fragen beantwortet dir vermutlich Google - und das auch in ziemlich jeder Sprache. Für Nederlands hier entlang:
De FairPhone is, zoals elke besturingssysteem sinds meer dan 30 Jaar instel aar in veel talen. Maar ik heb naar de FIRMA FairPhone meermaals geschreven, in 3 talen ( Nederlands, Français, Deutsch). Ik heb een telkens VALSE antwoord gekregen in een slechte Engels. Ze deden alsof ze mijn vraag niet begrepen.
De reklaam is in alle Europese talen, maar na de verkoep kennen ze en blijkbaar GEEN MEER.
Probeer op hun webstek de taal te veranderen… Dan krijgt U alleen maar reklaam.
Als U wens kan ik U hun vuile praat bezorgen.
Ik vroeg maar waar ik het BELOOFDE Linux kon vinden…
Danke, aber ich frage nich über Android. Ich suche LINUX.
Waar heb je gelezen dat Linux is beloofd? Op dit moment is er alleen Android beschikbaar, in een normale Google-versie en een open-source versie (op de Fairphone 3 is dat /e/). Wel zijn er pogingen van forumgebruikers geweest om Ubuntu Touch op een Fairphone 2 installeren.
Das Fairphone 3 läuft aber mit Android und nicht mit Linux (man könnte natürlich auf dem Standpunkt stehen, dass auch Android ein Linux ist, aber das würde hier zu weit führen).
Und wenn es dir darum geht, dein FP3 mit Linux zu betreiben (was aktuell m. W. nicht möglich ist), dann wäre es sinnvoll gewesen, das im Betreff und Text deines ursprünglichen Posts auch ausdrücklich zu erwähnen.
Viel Erfolg bei deiner weiteren Suche, ich kann leider nicht weiter helfen.
Op de reklaam in alle Europese talen wordt dit beloofd.
Ja, alternatieve besturingssystemen installeren is mogelijk, [zodra deze beschikaar zijn. We kijken uit naar de respectievelijke communities om hun besturingssyteem - zoals Ubuntu Touch, Lineage OS, Sailfish OS of /e/ - aan te passen voor de Fairphone 3.]
Dit deel tussen [] werd LATER toegevoegd (of was niet in de franstalige versie).
Deze tekst verwijst naar de communities van de respectievelijke besturingssystemen. Fairphone maakt het mogelijk om een eigen systeem naar de telefoon te flashen (doordat de bootloader ontgrendeld kan worden) maar doet verder niet de ontwikkeling van die systemen, behalve die van /e/ sinds kort. Je zult hiervoor dus bij de Ubuntu Touch-gemeenschap moeten zijn, of die van een ander besturingssysteem van je keuze.
Het webstek is in meerdere talen OM TE VERKOPEN, maar eentalig imperialistisch eens de FairPhone3 verkocht.
't Word in veel talen verteld dat je een goeie OS kan verkrijgen, maar alleen in imperialistic de manier om een code te verkrijgen (en die code 686b696a werkt zelfs niet). Hoe FAIR is de FairPhone3 ???
Mal kurz nebenbei … Respekt an alle, die hierbei ernst bleiben und wertvolle Zeit investieren, um zu helfen. Haltet durch !
(Meine Güte.)
Ils sont une petite entreprise ils n’ont peut-être pas les capacités de tout traduire.
Ensuite s’il faut absolument un site traduit, voilà une solution (non optimale je l’admets) :
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&nv=1&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&tl=nl&u=https://promotions.fairphone.com/&usg=ALkJrhibrrXXJYoqRoTXt_D9cmqJsQlhCw
Je tiens à noter que le “fair” dans Fairphone veut dire fairtrade avant tout.
Enfin, si cela ne vous plaît pas, je vous conseille de contacter Fairphone directement.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.