🇳🇱 Scherm blijft zwart, camera werkt al een tijdje niet

Hey, mijn camera werkt al een tijdje niet meer. Ondertussen heb ik een nieuwe module besteld maar nog niet geïnstalleerd. Helaas is mijn scherm ook minder en goed en uiteindelijk niet meer beginnen te werken. Het blijft volledig zwart. Ik hoor het aan en uitgaan nog en het batterij lichtje ging nog wel aan bij het opladen.
Momenteel heb ik een nieuw scherm geïnstalleerd maar het scherm blijft nog steeds zwart. Wat kan ik nog proberen ?
groet,
Birgit

Als je in de buurt woont van een van de #fairphoneangels (in Amsterdam, Tilburg en Antwerpen op dit moment) kun je proberen modules te wisselen om uit te vinden waar het probleem ligt.

Heb je al geprobeerd de contactpunten van het scherm schoon te maken? Als dat ook niet helpt zou ik contact opnemen met Fairphone Support. Heb je nog garantie?

1 Like

Dag Albert,
Bedankt. Ik heb alles al proberen schoon te maken. Ik probeer ook heel de tijd te rebooten aangezien ik in het verleden dan even terug contact had.
Geen garantie meer helaas.
Ik probeer contact op te nemen met 1 van de #fairphoneangels.
Birgit

This topic was automatically closed 182 days after the last reply. New replies are no longer allowed.