Ik zou bij jullie een draadloze earbuds willen kopen gezien in deze droevige tijden de audio jacked weg laten, maar wat mij tegenhoudt is dat veel reviews van jullie zeggen dat de audio kwalitijd vrij slecht is.
Ook lijkt het mij prettig , dat er een spechaal moddel was die via een siliconen bedrading blijft zitten tijdens het sporten.
Ik ben iemand die zijn spullen laat rondslingeren, dus ik zou dat een erg fijne toevoeging vinden om hem met zekerheid voor lange tijd te kunnen behouden, zonder hem kwijt te raken of dat die tijdens het sporten niet tegen muur aanvliegt, doordat hij niet goed in mijn oor aansluit
Hierdoor vind ik het kopen van jullie earbuds te riskant, met deze punten die ik hier net noemde.
Naast dat het Niet super zou zijn als de volgende generatie volledig waterdicht kan zijn?
Kortom, ondanks deze gebrekken voor een fearbeats die 10 jaar zou moeten meegaan, hoefd dat niet de betekennen dat hij onder de prijs van een bose of apple variant hoefd te vallen, als je hij ook zonder de app of ruisonderdrukking zou worden verkocht, anders zou hij waarschijnlijk tot 200euro hebben gekost
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.
Met vriendelijke groet :Eduard ottosen