Fairphone 5 quasi neuf + accessoires a vendre / Fairphone 5 as new for sale + accessories

I bought a transparent Fairphone 5 in January 2024 and I want to sell it because I switched to a smaller phone. Who better than here to find a new owner for it!

The phone is “like new” and shows no signs of wear. I used it for a little over 3 months, taking care of it and always using a case and tempered glass. Needless to say, the battery is also in perfect condition. So there is nothing specific to report regarding the condition of the phone.

Accessories:
I’m giving away the phone case I used with the phone, as well as 2 tempered glass screen protectors (+one already on the phone). If needed, I can also provide a charger + cable, as I have several. I still have the phone’s official box and proof of purchase from Fnac.

I can provide all the photos you want upon request; I haven’t included any in this post, but I should be able to add some tomorrow morning.

Price:
Considering the condition and age of the phone, I would like to sell it for €600, but the price is negotiable within reason.

I live in the southwest suburbs of Paris, but I can travel within the Paris region if necessary.

For any other information, feel free to comment on this post, and I’ll respond as soon as possible.

FR

J’ai acheté un Fairphone 5 transparent en Janvier 2024 et je souhaite m’en séparer car je suis passé sur un téléphone de plus petite taille.
Qui d’autre mieux qu’ici pour lui trouver un nouveau propriétaire !

Le téléphone est « comme neuf » et ne présente pas de signes d’usure. Je l’ai utilisé pendant un peu plus de 3 mois en y prenant soin et toujours avec une coque et un verre trempé. Il va sans dire que la batterie est elle aussi en parfait état. Il n’y a donc rien de spécifique a signaler au niveau de l’état du téléphone.

Accessoires:
Je donne avec le téléphone une coque de très bonne facture ainsi que 2 verres trempés (+celui déjà installé sur le téléphone).
Au besoin je peux aussi fournir un chargeur + câble, j’en ai plusieurs.
J’ai aussi toujours la boîte officielle du téléphone ainsi que sa preuve d’achat à la Fnac.

Je peux fournir toutes les photos que vous voulez sur demande, je n’en ai pas inclus dans ce post mais demain matin je devrais pouvoir en mettre.

Prix :
Etant donné l’état et l’ancienneté du téléphone je souhaiterais m’en séparer pour 600€, cependant le prix reste négociable dans la limite du raisonnable.

J’habite en banlieue Sud-Ouest de Paris mais je peux me déplacer en région parisienne si besoin.

Pour tout autre information n’hésitez pas a commenter ce topic, j’y répondrai dans les plus bref délai.

See photos in replies / Voir photos dans les commentaires

Bonne journée ! Have a nice day !

Here are the photos I promised last night, more can be taken if need be!

Voici les photos promises hier soir, d’autres peuvent être prises si besoin est !

I would add if the extended warranty was registered and if so that it will be given to the new owner with the invoice .

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.