🇳🇱 Fairphone 4 loopt vast bij uitschakelen vliegtuigmodus na update

Vannacht laatste update Android 13 uitgevoerd op Fairphone 4, deze start nu op in vliegtuigmodus, en bij het uitschakelen hiervan, loopt hij vast.
Alles geprobeerd, harde reset, terug naar fabrieksinstellingen, maar het probleem blijft…
Iemand ?

Zet je simkaart op 4G/3G/2G. Blijft het probleem dan?
Terwijl je telefoon op vliegtuigstand staat, zet je enkel het internet aan. Blijft het probleem dan?

Hoi Lidwien, met enkel internet, blijft het probleem, en op de 1 of andere manier kan ik bij KPN de Simkaart niet vinden, kan “simkaarten” niet openen
Dankjewel !

Staat als je de telefoon opstart gelijk de telefoon op vliegtuigstand? Zo ja, dan is dit de reden dat je niet bij de simkaart kunt.
Kijk dan of vliegstandstand aanstaat bij Network and Internet Instellingen zie foto (mijn telefoon staat op Engels)

Als ik 'm hier uitzet, slaat de telefoon direct vast, kan hem dan alleen nog opstarten in de veilige modus

Heb je veel apps geïnstalleerd?
Gebruik je een sd-kaart?

Niet veel apps, wel een sd card

Weet je of je sd-kaart als externe of interne opslag hebt geformateerd?
Wellicht eens proberen wat je telefoon doet als je de sd-kaart eruit hebt gehaald.

Helaas Lidwien, ook dit werkt niet :confused:

Als je ook je simkaart er eens uit haalt en dan opnieuw start, komt hij dan ook gelijk in vliegtuigstand.

heeee nu niet :open_mouth: dit is nieuw

Ik zeg niet dat het aan de simkaart ligt, maar misschien is een keertje opstarten zonder simkaart en zonder sdkaart net dat beetje wat de telefoon nodig heeft.
Heb je een fysieke simkaart of een esim?
Alleen proberen als je een fysieke simkaart hebt.

Het is gelukt Lidwien, je bent inderdaad een Engel ! dankjewel ! :smiley:

Complimenten aan jou dat je bent blijven doorzetten.

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.