πŸ‡³πŸ‡± Automatisch draaien werkt niet

Automatisch draaien werkt niet. Wat nu?

Misschien dat het alleen maar uitgeschakeld is? Als je met de vinger van boven het scherm in trekt (misschien ook twee keer of met twee vingers) dan zijn er een aantal instellingen. Bij mijn FP2 is er dan ook een knop voor automatisch draaien. Anders is deze instelling ook in de volledige instellingen te vinden onder Display β†’ Uitgebreide instellingen (vertaald naar Nederlands). Als het aangezet is en nog steeds niet werkt dan kan het nog te maken hebben met de app die dit misschien niet ondersteund of met een sensor die het niet meer doet.

bedankt .hoe kan ik zien of deze instelling aan of uit staat? ik zie een grijs icoon op een witte of zwarte achtergrond . wat is aan wat is uit? na zonsondergang veranderen de kleuren van zwart en wit. het is mij als kleuren blind niet mogelijk te onderscheiden

Als je het icoontje ziet van automatisch draaien, dan staat daar of het uit of aan staat.

Het icoontje staat er, niet of aan of uit
Screenshot_20230706-192910~2

Zo te zien staat het aan: icoontje is groen.
Mocht het verschil tussen groen (aan) en grijs (uit) niet duidelijk genoeg zijn, in dit bericht wordt beschreven hoe de telefoon ingesteld kan worden op grijstinten:

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.