🇳🇱 Voor geinstalleerde apps verwijderen

Hallo,

Ik gebruik diverse voor geïnstalleerde apps op mijn fp2 niet. kan ik die verwijderen zonder dat ik in problemen kom met andere apps die ik wel gebruik en nodig zijn.
het gaat om de volgende apps die ik wil verwijderen: amaze, e-mail, gmail, ifixit, YouTube, play films, hangouts, downloads, play muziek, gesproken zo, google drive

Voor zover ik begrijp, is het niet vanzelfsprekend om de Google apps te verwijderen. Sommigen kunnen problemen veroorzaken. Je kan best eens kijken in het topic over het leven zonder Google (zoek naar “living without google”).

Van de andere apps (amaze) denk ik dat er geen echt probleem is. Maar ook daarover denk ik dat hier en daar wel al informatie te vinden is op het forum. Je zal wel root nodig hebben, vermoed ik.

Er zijn idd diverse zaken via de topic te vinden. Maar die beantwoorden niet direct aan mijn vraag. Bovendien vind ik het dan toch moeilijk te volgen wanneer er Engels of Duits geschreven wordt.

This topic was automatically closed 182 days after the last reply. New replies are no longer allowed.