πŸ‡³πŸ‡± Tikhulp (stylus) voor reuma handen

Ik heb reuma in mijn vingers en gebruik een hulp om te tikken. Helaas de gewone werken niet op mijn fairphone met beschermfront. Wat kan ik gebruiken?

Ik kan je aanraden om naar een winkel te gaan en daar te vragen of je de tikhulp eerst mag uitproberen voordat je koopt.
Want ik gebruik een merkloze. Die voor mijn hand eigenlijk te dun is om goed vast te houden.
Ik heb het geluk dat ik het de meeste dagen nog met mijn vingers kan tikken.

Maar waar koop je ze

Outlook voor Android downloaden

Het aanwijspuntje heet een stylus (moest ik ook opzoeken).
Je kunt ze in de kantoorboekhandel kopen, de Hema heeft ze, Blokker en ik verwacht ook bij de Action bijv.

Ik heb een stylus speciaal voor fairphone 3 gekocht. Bljjkt dat het niet aan de stylus ligt maar aan de phone. Ik moet veel harder erop drukken met de styius dan op mn tablet. Is dit normaal voor fairphone.? Ik heb netgens zoiets gelezen voordat ik het kocht.

Ja, dat is helaas mogelijk.

Ik heb zelf goede ervaringen met een Bic Cristal Stylus Zwart.
Zelf heb ik een verpakking van 3.
Heb je interesse, stuur dan een message naar me, door op mijn naam te klikken en dan op β€˜message’.

Bedankt voor je reactie. Ik kan niet voorstellen dat het beter werkt dan de 3 soorten dat ik al heb. Terwijl deze 3 allemaal goed deden op m’n Samson. Ik werk nu zonder bescherm screen en moet harder drukken. Even wennen.

Outlook voor Android downloaden