[SOLD] Giving my 2 FP1 (screens not working, batteries included)

Version française plus bas. French version below.

I’m giving away my two FP1. They are not in condition to be used as is but spare parts can be collected from it.

Left one (FP1U upgraded to Android 4.4) :

  • crackled display and does not respond to touch on certain areas (painful to write on keyboard)
  • cable connector is damaged and does not work properly (need to twist the cable…)
  • camera window is crackled (not sure about camera lens state)

Right one (FP1 First edition) :

  • crackled display and does not respond to touch on the bottom half
  • back cover is not attaching (I’m using tape)

I’m giving them for free as is (no dismantling) for people looking for spare parts, I just ask the buyer to pay for the shipping cost (I live in west part of France).


Je donne mes deux FP1. Ils ne sont pas utilisables tel quels mais peuvent servir a trouver des pièces détachées.

A gauche (FP1U mis à jour sur Android 4.4) :

  • écran fissuré ne répond pas au toucher sur plusieurs endroits (difficile d’écrire au clavier)
  • connecteur USB abimé, ne fonctionne pas correctement (il faut tordre le cable pour que ca fonctionne)
  • la vitre de l’appareil photo est craquelée (pas de certitude sur l’état de la lentille photo)

A droite (FP1 First edition) :

  • écran fissuré ne répond pas au toucher sur la moitié basse
  • la protection arrière ne tient pas (j’utilise du scotch)

Je les donne gratuitement en l’état (pas de démontage) pour les gens cherchant des pièces détachées ou des batteries. Je demande juste à l’acheteur de payer les frais de port (j’habite à Nantes)


Comments are closed on this topic. If interested, please contact me in a personal message.

Hi, I need a new battery for my FP1. If you can send me one of yours (or both of them, just in case) I will gladly pay the shipping cost.

This topic was automatically closed after 60 minutes. New replies are no longer allowed.