🇳🇱 Opnieuw problemen

Sorry in het Nederlands , ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.
Vorig jaar problemen gehad met mijn fairphone 3, telefoon ging steeds vanzelf uit en uiteindelijk startte het niet meer zelf op.
Teruggestuurd en opgelost. Doet het een jaar goed en vandaag weer een probleem. Dochter zat op de telefoon, website reageerde niet meer en zij dacht het op te lossen door de telefoon uit te zetten. ( doet ze ook bij haar eigen telefoon) ja ha ha maar dat werkt blijkbaar niet bij fairphone want nu krijg ik de telefoon niet meer opgestart.Als ik de telefoon probeer op te starten, reageert deze wel met een trilling maar blijft verder zwart. Batterij heb ik natuurlijk gecontroleerd,. Toestel uit elkaar gehaald weer in elkaar gezet niets helpt.
Is er nog iets te bedenken heb weinig zin om het ding wéér terug te sturen binnen twee jaar na aankoop. Het is niet dat het zo’n goedkope telefoon is.

Wat bedoel je met “Batterij heb ik natuurlijk gecontroleerd” ?
Kan het zijn dat de batterij te leeg is?

Nee de batterij is niet leeg. Uiteindelijk heb ik de telefoon gisteren weer aangekregen door lang de aan/ uit knop in te drukken en ook de volume knop ingedrukt te houden ( de min) . Ik weet dit nog van de vorige keer. Maar na enkele uren weer telefoon op zwart.:rage:. Vanmorgen weer op die manier weer aangekregen. Nu zag ik eerst een sneeuw scherm. Ik herken dit van vorig jaar toen heb ik de telefoon ook een paar keer op die manier aangekregen. Tot het uiteindelijk niet meer lukte. Telefoon toen maar opgestuurd en probleem heeft zich jaar lang niet meer voorgedaan. Ben bang dat dit weer gaat gebeuren. Wat is dit in vredesnaam. Voor een telefoon van 400 euro vind ik dit echt niet kunnen. Heb ook een poos gehad dat ik niet kon bellen. Ging gewoon niet over . Moest ik de telefoon elke keer aan en uit zetten. Dit is nu over. Ik heb ook de nieuwste update gedraaid. Echt ik wil het heel graag een goede telefoon vinden en heb extra geld over voor dit concept maar mijn goodwill wordt wel op de proef gesteld zo. Ik ben zeker geen heavy user van een smartphone maar wil wel dat ie het doet

Aangezien je in Nederland bent, wil ik je aanraden om naar Fairphone te bellen. 020 788 4400 tussen 10:00-17:00 maandag tot en met vrijdag.
Mocht je het ticketnummer van de vorige nog hebben, kan het handig zijn om daar naar te verwijzen.

2 Likes

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.