Goede morgen, ik merk sinds de laatste grote update (die na het “reboot” probleem) dat mijn NPO luister app niet meer goed functioneert. Hij is moeilijk op te starten en ook stopt hij er regelmatig gewoon mee. Niet fijn maar bijvoorbeeld in de auto niet handig. Hebben meer mensen hier last van?
Hoi, er is een discussie hierover in het Engels. Lijkt dit op het probleem dat jij ondervindt?
Ik heb het eerste bericht voor je vertaald met behulp van DeepL:
Ik wilde even reageren om te bevestigen dat ik precies hetzelfde gedrag zie als hier beschreven op mijn FP4.
Op A15 kan ik slechts één of twee apps tegelijk gebruiken, voordat alle andere (achtergrond)apps (inclusief mijn launcher van een derde partij) onvermijdelijk binnen enkele seconden na „inactiviteit“ worden afgesloten. Dit was GEEN probleem voor mij op A13, wat, geloof ik, de versie was waarop mijn telefoon eerder draaide (als ik me goed herinner, werd A14 overgeslagen).
Dit probleem maakt het gebruik van muziek-apps, bank-apps, 2FA-apps en tot op zekere hoogte zelfs browser-apps tot een ongelooflijk stressvolle ervaring, omdat ik er een op de voorgrond moet houden of snel genoeg tussen ze moet schakelen zodat de processen niet worden afgesloten. Het volstaat te zeggen dat het afspelen van media op de achtergrond op deze Android-versie volkomen waardeloos is.
Ik hoop echt dat het Fairphone-team dit probleem heeft onderzocht, aangezien deze update pas een paar dagen geleden voor mij (een FP4-gebruiker) is uitgerold, maar FP5-gebruikers hier blijkbaar al minstens twee maanden last van hebben. Een oplossing hiervoor had al lang geleden moeten komen.
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
I thought I replied to your reaction. Sorry. No it is not THAT agressive and this only concerns my (Dutch) radio app NPO. But it is annoying though ![]()