🇳🇱 Niet voldoende plaats om apps te installeren

Hallo

Ik heb een probleem, al even eigenlijk maar nu word ik er ambetant van. Telkens ik een app wil installeren krijg ik de melding dat er niet voldoende plaats is. Dus dan begin ik vanalles te verwijderen, een app weg te doen om een nieuwe te kunnen plaatsen.

Ik weet dat er al heel wat topics zijn in het Engels maar daar geraak ik niet uit wijs… :frowning:

Ik heb een SD card en plaats de apps die kunnen daar op. Dit zijn slechts een vijftal apps die zich laten verplaatsen.

Nu heb ik al mijn foto’s verwijderd van mijn telefoon en in plaats van 3 procent vrije ruimte heb ik slecht 2 procent.

Ik heb zo’n 27 tal apps. Mijn vader installeert er moeiteloos hopen meer… Ik probeerde al een reset maar dit lukte me niet en dus zonder enige verbetering.

Iemand tips, waar kan dit aan liggen?
Alvast bedankt!

Eerst even een paar dingen duidelijk krijgen.

  1. Welke Fairphone heb je, eerste batch of tweede. Of wel wanneer heb je je Fairphone ontvangen.
  • Ga naar de apps via de cirkel met de zes stippen.
    Zoek naar de Fairphone Updater, klik erop. Welke versie heb je draaien.
  • Ga naar systeeminstellingen, klik op Opslagruimte. Wat is de STANDAARD SCHRIJFSCHIJF?
  • Blijf hier staan en wat heb je bij INTERNE OPSLAG staan?
1 Like

C
Continuing the discussion from :nl: Niet voldoende plaats om apps te installeren:

Ik zie geen antwoord, ik heb t zelfde probleem met foon van partner met slechts enkele apps op FP1. Ik weet niet wat de antwoorden op bovenstaande (zie oude topic) vragen voor consequenties hebben, wat te doen? Ik wil slechts KPN veilig installeren.
Kan KPN veilig op een aparte SD kaart geïnstalleerd worden?
Saskia

Wat is jouw antwoord op mijn vragen in mijn bericht van juni 2015.