πŸ‡³πŸ‡± Is de FP3 A.0118, Android9 OS update gelukt, welke provider heb je?

Hahah allemaal leuk en aardig maar het blijft een principekwestie :sweat_smile: ik wil gewoon geen geld betalen voor iets waar ik al voor betaald heb. Fairphone of Vodafone moet dit netjes oplossen, ik niet.

1 Like

Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom dit operator specifiek is ?

1 Like

Nee, die vraag leeft bij meer mensen.

1 Like

Ik heb ook Simyo (prepaid) en zie dat de update nu beschikbaar is (ben aan het installeren). Een paar dagen geleden was de update er nog niet.
Ik heb de telefoon bij FairPhone gekocht.
Operatorspecifiek kan ook telefoonnummerspecifiek zijn. Om overbelasting van het netwerk te voorkomen is het logisch dat niet alle telefoons tegelijk een update krijgen. Maar er zit wel veel tijd tussen.

2 Likes

Hoi, ter info, update ging prima met simkaart van KPN.

2 Likes

T-Mobile pre-paid sim gekocht. Sindsdien werkt het (110 en 118) als ik enkel die sim aanzet. Update verloopt via WLAN.

2 Likes
3 Likes

Hoeraaa! Ik las in het Engelstalige stukje dat weer wat mensen de update hadden gekregen dus net gekeken en ik heb hem nu ook met Vodafone, de update van april :slight_smile: Toppie! Hopelijk mag ik voortaan wat sneller meedoen met alle updates.

3 Likes

Happy with things becoming normal :wink: Like @Linn, I was just offered the A.0120 update (while on A.0118) through provider hollandsnieuwe (Vodafone NL network). Yay! No more need for SIM swappin’ tricks.

2 Likes

A.0120 update gelukt vanaf A.0118 met enkel Vodafone sim enabled. Heeft A.0118 het opgelost?