English

FP2 - Sealed Brand New FP2 for sale

Hello, i’m selling a brand new FP2 Indigo still sealed + an additional battery used twice with a different FP2.
I’m located in Italy.

Why do i sell a brand new FP2?
I’ve been a FP supporter since the beginning and i still have a FP1. My FP1 would be still working if there was a replacement battery, but it’s not so i got a FP2 as soon as i could. After a couple of months the FP2 had a charging issue, so the good people at FP told me to send it to them and i got a brand new one back, but the second FP2 had a camera failure, so the still good people at FP told me to send it back and they gave me a third brand ne FP2, the one i am selling. I decided to sell it for two reasons, now i have an used iphone 5, my girlfriend’s mother old phone and is working perfectly so i think is more ethical to keep using it rather than start using a brand new phone. And the second reason is that in case there would be a failure also in this one i really couldn’t stand to send it back for the third time. ! :slight_smile:

Hello,

How much are you selling your FP2 for please? And what is the cost for shipping to the UK?

Hello, i was thinking about 480 euros shipping and additional battery included, could you be interested?
Thanks!
Emilio

Hello Emilio,

Unfortunately it’s too expensive for me. Thank you though.

Anne

Hello Anne,
what would be your price? Make me an offer :slight_smile:

Hello Emilio,

I could pay 350 €. If days go by and you lower the price, please count on me.
I live in Spain.

Best,
Ana

Hello Ana,
thanks for your offer! I’ll wait some more days to see if i can reach an offer of 400 euros otherwise i’ll write you.
Thanks!
Emilio

Ciao Emilio, di dove sei? io sono di Padova e potrei essere interessato soprattutto se si riuscisse a fare uno scambio a mano.
Grazie, Paolo

Ciao Paolo, sto principalmente a Milano ma mi muovo spesso tra Genova e Pisa, anche per me sarebbe ottimo uno scambio a mano ma non ho in previsione di passare dalle tue parti purtroppo. Ti capita di passare da Milano per qualche motivo?

Ciao Emilio! perdona la domanda insolita. A proposito del FP1 che avevi, ho capito bene che non puoi più usarlo, per via della batteria? se sì, considereresti di darne via/venderne parti o di dare via tutto il telefono? Se sì, fammi sapere :slight_smile: grazie in anticipo! Teresa

Ciao Emilio,
Il Fairphone 2 e’ ancora in vendita? Io sono a Torino e forse sarei interessata.
Grazie!
Catherine

Ciao Teresa!
Molto volentieri, quello che mi ha impedito fino ad ora di farlo è che devo recuperare ancora dei dati che ci sono sopra. Ho scoperto che ci sono delle batterie compatibili, quindi ne prenderò una per salvarmi i dati e resettare il telefono e se ti interessa te lo posso dare!
ciao
Emilio

Ciao Catherine, si il FP2 è ancora in vendita!

Evviva! sarebbe bellissimo! :slight_smile:

Grazie! In realta’ c’e’ la possibilita che ricevo un Asus a seconda mano, e se funziona mi sembra piu’ giusto usare questo. Pero’ se no, sarei molto interessata ancora nel tuo Fairphone. Posso farti sapere fra un paio di giorni? Se riesci a venderlo a qualcun’altro nel frattempo nessun problema, chiaramente - volevo solo capire se era gia’ venduto.

Nessun problema, fammi sapere :slight_smile:

Hi Emilio, have you already managed to sell your phone or are you still looking for a buyer?

Many thanks and regards,
Michael

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.