๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ Fairphone2 is vastgelopen

Goedemorgen allemaal, Gistermiddag is mijn fairphone2 vastgelopen. Ik had een video bekeken op YouTube via Whatsapp, toen die was afgelopen, was de telefoon vrij warm. Ik wilde de app stoppen, maar er gebeurde niets. Nu doet hij helemaal niets meer. Het scherm toont een combinatie van de video plus een leeg stukje met datum en tijd. Ik kan hem niet uitzetten. Wat te doen.

Ik lees over fairphone angels. Is er een in Haarlem of Overveen die me hierbij kan helpen?

Vaak kan je de telefoon nog uitzetten door lang op de power knop te drukken (meerdere sekunden). Als dat niet helpt heb je gelukkig een telefoon waar je de batterij eruit kan nemen. Da doe je gewoon, wacht een aantal sekunden voordat je hem terug legt, dan kan je misschien nog wachten tot de temperatuur 'n beetje omlaag is gegaan en dan zet je hem gewoon weer aan.

dankjewel. Gisteren lukte het niet om hem uit te zetten door lang de uitknop in te drukken, net welโ€ฆ pfff, wat een gedoe. Maar kan ik de batterij eruit halen als de telefoon aan is?

En lang leven het forum, want de help desk van Fairphone is niet te bereiken vandaag, en anders alleen 's ochtends.

Ja, natuurlijk. Er bestaat uiteraard wel het gevaar van data verlies, maar als je telefoon sowieso net bezig is met verkolen en niet meer reageert is het waarschijnlijk minder kwaad om de batterij eruit te halen dan te wachten totdat ze van zelf op is. Ik zou het niet doen als er andere mogelijkheden zijn, maar als je de uitknop lang drukt dan gebeurd qua data hetzelfde. In praktijk maakt het meestal niet uit.

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.