Hola @Pablo_Ramos_Garcia @freakcio !
Em diu en Miquel, àngel de Barcelona, que sou usuaris de Fairphone 3 propers a Barcelona i potser em podeu ajudar…
Tinc el telèfon espatllat i necessito algú amb qui intercanviar peces per comprovar quin mòdul s’ha espatllat. Amb una mica de sort sigui la bateteria pero també podria ser cosa del mòdul inferior o d’un altre mòdul. Algú te disponibilitat en els propers dies?
Gràcies!
¡Hola!
Me dice Miquel que sois usuarios de Fairphone 3 cerca de Barcelona y quizá podáis ayudarme…
Tengo el teléfono estropeado y necesito a alguien con quien intercambiar piezas para comprobar qué módulo se ha estropeado. Con un poco de suerte, será la batería, pero también podría ser cosa del módulo inferior o de otro módulo. ¿Alguien tiene disponibilidad en los próximos días?
¡Gracias!
Hello!
Miquel told me that you are Fairphone 3 users near Barcelona and maybe you could help me…
My phone is broken, and I need someone to swap parts with to check which module is faulty. With a bit of luck, it’s just the battery, but it could also be the bottom module or another one. Is anyone available in the coming days?
Thanks!