🇳🇱 Fairphone 2 herstellen van back up niet compleet

Hallo,

Ik heb een Fairphone 2 die wat mankementen vertoonde, dus ik heb een nieuwe Fairphone 2 van iemand via dit forum overgekocht. Ik wil graag al mijn data (gegevens, apps, instellingen etc) graag overzetten van mijn oude FP2, zodat ik op mijn nieuwe Fairphone gewoon verder kan gaan zoals de oude Fairphone was…
Ik heb alles gedaan zoals omschreven bij support: backup gemaakt op de oude telefoon, bij de nieuwe telefoon de juiste meest recente backup overzetten, alles geselecteerd om over te zetten (default), etc etc. Vervolgens gebeurt er niets… Ik kom gewoon op een standaard fabrieksinstelling scherm met de standaard apps. Normaal gesproken (ben ik gewend bij het opnieuw instellen van de Fairphone 2) gaat de telefoon dan alles automatisch opnieuw instellen en worden de apps geïnstalleerd, instellingen en achtergrond etc aangepast… Maar nu is het na een uur nog hetzelfde, ook geen melding dat er op de achtergrond iets gebeurt. Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd (terug naar fabrieksinstellingen, opnieuw installeren), via apparaat in de buurt overzetten en gewoon door in te loggen in mijn Google account, maar steeds met hetzelfde resultaat…

Ik hoop dat mijn probleem helder is, HELP :sweat_smile:

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.