🇳🇱 Display verwijderen

Hallo fp2 gebruikers,
Ik ben nou al ruime een uur bezig om mijn display (screen) proberen los te krijgen.
Ik heb al vele YouTube filmpjes bekeken om te zien of ik niks fout doe.
Ik heb al heel veel ideeën van het forum proberen toe te passen.
Niks lukt.
Ik krijg de screen niet van de achterkant af geschoven.
Heeft iemand in het Nederlands nog ideeën want alles is wel in het engels beschreven maar ik vind het toch prettiger om nederlands te lezen/volgen.

Schuif de blauwe schuifjes opzij en zet dan in een zijkant aan de onderkant iets duns zoals een plectrum of een bankpasje tussen de twee lagen. Werk dan voorzichtig langs de zijkant naar boven. Vervolgens doe je dat aan de andere kant.
Leg dan de telefoon tussen je handen en probeer het scherm naar beneden te schuiven.

Bedankt voor je snelle reactie.
Wat je beschrijft heb ik al geprobeerd maar het lukt me niet iets tussen het display en de achterkant te schuiven (ik probeerde een bankpasje). Ik heb het uiteindelijk met mijn nagels geprobeerd maar dat hielp niet.
Uiteindelijk heb ik de achterkant flink naar “beneden” gedrukt.
Nu werkt mijn FP2 weer.

Ik wilde het display/screen van de achterkant halen omdat ik geen beeld meer kreeg daarop. Er waren alleen wat strepen te zien bovenaan en verder allemaal gekleurde pixels.

This topic was automatically closed 182 days after the last reply. New replies are no longer allowed.