[closed] :nl: Mijn FP1 is nu een onderdelenbank (voor wie hem wil)

Zaandam, 26-12-2017

Beste mensen;

Vorige week is mijn fairphone 1 plotsklaps overleden. Hij liep vast met een volledig zwart scherm. Dat was al een paar keer eerder gebeurd en dan hielp het om de accu er even uit te halen en te herstarten. Dit keer niet; factory reset, accu eruit, nachtje in de vriezer… niets hielp. Omdat ik acuut een nieuwe telefoon nodig had, spoorslags naar BCC gesneld en een Motorola G5 gehaald. Mijn oude trouwe fairphone 1 is dus na 2,5 jaar reeds overleden… helaas! Ik ben gewend om heel wat langer met mijn apperatuur te doen. Hierbij bied ik mijn FP1 dan ook aan als bron van onderdelen; misschien heeft iemand anders er nog iets aan. Scherm en camera zijn goed; de accu nog geen jaar oud. Wie hem hebben wil, kan hem komen halen in Zaandam; de eerste die reageert heeft hem…

UPDATE: via PM inmiddels drie reacties gehad; zie mijn reply hieronder. Topic closed

Groeten,

Rob Hond

Ik zou hem heel graag ophalen. Mijn accu begint op te zwellen en lijkt me dus niet zo veilig meer in het gebruik.

Er hebben inmiddels drie mensen per PM gereageerd, die om verschillende redenen belangstelling hebben. Het ziet er dus naar uit dat mijn oude (en helaas niet meer zo trouwe) FP1 meerdere goede bestemmingen gaat krijgen. :thumbsup:

Topic closed dan maar?! :sunglasses: