🇳🇱 Boodschappen doen bij Albert Heijn

Vorige week deed ik mijn boodschappen bij Albert Heijn.I

Ik startte de app van Albert Heijn. Voor het scannen van de boodschappen moet je verbinding maken met het netwerk in de winkel, maar dat lukte mij niet. Daarom heb ik voor deze keer een handscanner gebruikt.

Zijn er meer mensen die problemen hebben ervaren bij het winkelen bij Albert Heijn?

Vriendelijke groet,
Marianne

Bij AH lukt het mij alleen als ik de aangeboden WiFi via KPN gebruik.
Op mijn Fairphone 4 naar beneden swipen en dan bij Internet de WiFi van KPN selecteren en akkoord gaan.

Ook dat ga ik proberen.

Bedankt voor de tip!