Vorige week deed ik mijn boodschappen bij Albert Heijn.I
Ik startte de app van Albert Heijn. Voor het scannen van de boodschappen moet je verbinding maken met het netwerk in de winkel, maar dat lukte mij niet. Daarom heb ik voor deze keer een handscanner gebruikt.
Zijn er meer mensen die problemen hebben ervaren bij het winkelen bij Albert Heijn?
Vriendelijke groet,
Marianne